fredag den 25. januar 2013

Playing the day away

Jeg har shoppeforbud, når det kommer til ting til mig selv (det med ikke at have nogen indkomst sætter ligesom en naturlig stopper for det!), men lille O har jo stadig brug lidt sager engang i mellem ;)
Han har længe kartet rundt på legetæppet, og jeg syntes, at det hæmmede hans bevægelser. Derfor tænkte jeg, at det nu var tid til et legegulv. Jeg er dog ikke så meget til noget, som er alt for multifarvet - det må gerne passe bare lidt ind i stuen :) Valget faldt på dette grønne fra bObles - og O indviede det lige med at trille et par gange. Så det kan vist allerede kaldes et hit!

2 kommentarer:

Anne sagde ...

Ihh det er også kommet på lille A's ønskeseddel til navngivning. Det er nemlig bare superpænt og godt at høre at det ligefrem er gavnligt :)

KH

Anja sagde ...

God idé! Og når nu de er ligeglade med, hvordan det ser ud - så må vi jo vælge :P

KH A