onsdag den 8. maj 2013

Easy tiger

Jeg burde egentlig have lært det nu. Det der med at Google de der tigerspring. For jeg gider jo faktisk ikke vide, at min teenage-pms-hysteriske søn kan være sådan i op til seks uger. Jeg vil meget hellere bare have det som en overraskelse (helst i morgen eller det ville også være en fin fødselsdagsgave på fredag). Indrømmet, det er da meget rart at vide, at han jo nok kommer tilbage igen, når han engang har fået bekæmpet tigermonsteret. Men en lille del af én (den irrationelle del) er bare skide bange for, at nu skal han til at være sådan en asocial type.
Nå, men jeg suser jo stadig glad over og henter ham efter job, og se lige hvad han havde lavet. Ok, han har kun lavet krims krams og krøllet papiret. Men alligevel. Min allerførste gave fra min søn. Jeg fornemmer, at vores køleskabslåge ikke er stor nok i fremtiden...    
(Gad vide om O selv har valgt koen? Bør jeg være fornærmet?) 

4 kommentarer:

Bex sagde ...

Sødt kort :-) hvad betyder hiefste

Anja sagde ...

Årh det er et L :) og så betyder det sødeste :)

Maj sagde ...

Årh Anja, sikke et dejligt kort! Og jeg har været så dum at downloade Vidunderlige Uger App'en, og kan følge med i min tigerspringsbaby - som de sidste par dage lyder lidt som Lille O ;)

- Maj :D

Anja sagde ...

Ja, han er lidt dygtig ik', hahaha.
Farlig app!! Kan dog fortælle at O ikke er hys længere - kun hvis vi går for langt væk :D