tirsdag den 8. oktober 2013

Baby star

Min søde veninde rejser til USA et par gange om året pga. arbejdet. Sidst hun var afsted, havde jeg bestilt et par Converse til lille O. Nu kan så endelig passe dem + han går stabilt nok til at kunne gå i dem. Han ser simpelthen så smart ud i dem - og ikke mindst stolt ;) Faktisk henter han hele tiden enten vores sko eller sine egne ude i vores gang. Sådan lidt "Eeeh, hallååå skal vi ikke ud og gå?" Årh, han er fandme sjov!

O is sporting his new Converse. He gets his shoes all the time - and ours as well! He loves walking outside ;) 

5 kommentarer:

Mit element sagde ...

ej hvor er de nuttede på dén lille fod! jeg har selv et magen til (farven) til mig selv....
sej gut!

// Rikke //

Line sagde ...

Nårh, hvor er de bare hammerfine til lille O :-)

/Line
www.vidunderligevirvar.blogspot.com

Anja sagde ...

Rikke: Jeg har dem også i den farve - og de ser bare så cute ud ved siden af :D

Line: Taaak :D

Anne sagde ...

Åhh hvor er de bare FEDE!!! Herhjemme venter vi forresten stadig på at gåkoden knækkes... Han er så forsigtig den dreng!
PS. De leggings er også for fine altså!!! Hvor er de mon fra?

Anja sagde ...

Anne: O har virkelig ogsaa taget nogle slag for det :/ Maaske A bare er mere fornuftig hahaha :D
De er da fra Zara :P Til soelle 8 euro :O