mandag den 28. oktober 2013

Hey you!

Vi har været på forlænget weekend i Danmark. Sådan en slags med masser af hygge, shopping og ganske lidt computer :)
Vi tog bilen alle tre, og lille O klarede det endnu engang super flot. Vi har fundet ud af, at det er perfekt at køre ved 18-tiden, for så falder han i søvn efter en times tid og sover det meste af vejen. Vi ankommer så omkring midnat og kan stadig få en nats søvn. 
Nå, men det var fantastisk at være hjemme! Det der med ikke lige at skulle tænke på måltider og tøjvask. Jeg kan bare sætte mig ned og lege med min søn. Eller læse et blad mens nogle andre gør det ;) For min skyld kunne vi godt snuppe sådan en weekend hver måned, haha. 

2 kommentarer:

Line sagde ...

Det er altid skønt at blive forkælet af ens forældre (eller anden familie). Jeg bor ca. 3 timer fra mine forældre så det er desværre heller ikke nogen jeg ser hver uge (eller måned).

Hilsen Line.

Anja sagde ...

Nej, det snakker vi faktisk også tit om - at hvis vi boede på Sjælland ville vi heller ikke ses for ofte :)