onsdag den 27. november 2013

Tiny Zara

Der er kommet lidt nye sager til her på det sidste. I størrelse lille that is. Jeg er blevet ret vild med Zaras børnetøj, og jeg ærgrer mig helt vildt over, at jeg ikke købte noget i de helt små størrelser - altså dengang, way back, da O var baby. Nå, men den fikser vi lige på et tidspunkt ik' ;)
De blå stjerneleggings har han allerede i grå med lyn på, og de koster jo nærmest ingenting! Jakken skulle han have, fordi han mangler en pæn jakke. Ja, jeg ved ikke, hvordan man kan mangle det, når man er 15 måneder, men det kan man åbenbart. Og så er det jo altid praktisk med én ekstra... Denimskjorten er lidt et sats, da jeg faktisk slet ikke kan forestille mig ham i skjorter. Synes ikke at det passer til hans babyface. Men jeg tænkte at denim ville være anderledes. Med leggings til ;) Godt at hans garderobe ikke er til diskussion med min mand, haha. 

2 kommentarer:

Line sagde ...

Zara har vild meget flot børne/baby tøj og jeg skal helt sikkert have fat i noget på et tidspunkt. Fine ting som du har udvalgt.

Hilsen Line.

Anja sagde ...

Tak Line :)