søndag den 1. december 2013

December

Så ramte vi 1. december med 150km i timen. Synes godt nok, at tiden er gået stærkt! Kan tydeligt huske sidste år, hvor jeg rendte rundt med en lille babyfis og pyntede op. I år har han selv været med til det! :O Eller det vil sige at jeg pyntede, O pillede det ned igen, haha. Jeg var ellers ved at tro, at jeg ikke rigtig ville komme i julestemning. O har været sur hele ugen - altså vi snakker sådan rigtig hysterisk og trodsig. Jeg mistænker den lede tandheks, for samtidig er der væltet en liter savl ud om dagen. Hun må godt lige tage og skride igen ;)
Nå, men vi har hygget med at pynte op, pakke kalendergaver ind, spise risengrød og lave klatkager. Igen i år deles vi om en pakkekalender - altså otte gaver til hver. Det er svært at skulle vente hele tre dage på næste pakke, haha.   

2 kommentarer:

marjon sagde ...

It's December! Can you pls come make my house Christmassy too?

Anja sagde ...

Haha, but of course :) I have tons of leftover stuff - and cookies ;)