mandag den 12. juli 2010

Godmorgen!

Smoothie med blåbær, jordbær, ananas, melon og banan
Her i huset bliver hver morgen startet med en smoothie. Jeg bliver dog nødt til at have et stykke knækbrød med ost og et blødkogt æg også - ellers går jeg ret hurtig kold igen. Frugten bliver indkøbt på markedet, skåret i stykker og frosset ned i portioner - super nemt!

I går var tydeligt præget af alkoholindtaget lørdag :S (I øvrigt en SKØN aften!). Jeg havde en fæl hovedpine, som varede det meste af dagen. Så der blev ikke skrevet ret meget essay. Men jeg fik dog bagt en portion burgerboller, så aftensmaden stod på hjemmelavede burgere. Det er bare noget af det bedste vi ved!
Hjemmelavet burger

Jeg hoppede bare i en let kjole, for nøøøj hvor var det varmt i går! Og så kan jeg heller ikke klare, hvis der er noget som strammer, når jeg ikke har det godt :S
...og nu skal der et essay, som skal skrives færdigt! :D

Ingen kommentarer: