tirsdag den 6. juli 2010

Memories - Berlin

Jeg er på vej til endnu en master class, men hele morgenen har jeg tænkt på ferie... Sommeren 2009 husker jeg som en rigtig go' sommer! Jeg havde arbejdet hårdt med studiet og havde virkelig brug for at slappe af. På vej til Danmark gik turen forbi Berlin, hvor kæresten og jeg tilbragte nogle skønne dage! Vi havde booket tre overnatninger på et lækkert hotel i centrum af Berlin

Udsigt fra Hotel Meliá Berlin


Jeg var vildt imponeret over blandingen af nyt og gammelt i byen...




Vejret var skønt - 30 grader hver dag. Jeg var overrasket over al den gode mad vi fik - og prisen på det! Vi havde med vilje ikke bestilt morgenmad på hotellet, da vi 1. gerne ville spare de 20 euro pr. person hver dag, 2. ville starte dagen sammen med de lokale.

Super lækker morgenmad på Supergood


Jeg ville virkelig ønske, at jeg skulle tilbage i år! I år står den "kun" på en tur hjem til Danmark, men det bliver nu også helt specielt :)


Ingen kommentarer: