tirsdag den 24. august 2010

...and I got it!

Jeg var færdig på studiet ved 15-tiden og syntes virkelig, at det var alt for tidligt at komme hjem til malerne - selvom jeg virkelig var træt! Men jeg kunne jo alligevel ikke få en lur... Derfor tog jeg mig sammen til at tage ned i byen. Kom i tanke om at én af favorit-caféerne har gratis internet, og for en sikkerheds skyld havde jeg også en bog med. At jeg så havde taget den forkerte bog med og min laptop løb tør for strøm, det snakker vi ikke om... Heldigvis var min veninde J kun et telefonopkald væk, så hun kom ned og drak kaffe :D

Jeg fik også købt den espressokande og lidt lækker koffeinfri kaffe, så i morgen står den på hjemmebrygget latte for første gang i laaang tid :D A reason to get up in the morning! (en anden grund er selvfølgelig det faktum at maleren kommer kl. 8, og døren til badeværelset ikke kan lukkes...)


Ingen kommentarer: