mandag den 23. august 2010

En uge med maling

Ja, vi har malere i denne uge (havde vi også et par dage i sidste uge). Vores trappeopgang skal males, og det er altså et kæmpe projekt (også derfor vi ikke har fået det gjort selv). Det er tre etager og en stor del er gammelt brunt træ = det skal slibes. Nå, men de her gutter er altså i gang. Jeg er bare ret dårlig til det der med at have fremmede mennesker rendende i mit hus fra kl. 8 om morgenen... og de er ligesom over det hele...

Derfor har jeg lavet en aftale med en god veninde og hendes lille datter. Jeg glæder mig til at komme væk fra larm og støv! Og jeg glæder mig helt vildt til sidst på ugen, for så er de forhåbentlig færdige :D

I aften kommer en veninde fra studiet over til mad og margaritas. Vi står for introduktionen af 1. års elever, så der er lige et par detaljer der skal på plads (det bliver sikkert ganske fornuftigt efter et par drinks...eller noget...)


Ingen kommentarer: