fredag den 13. august 2010

Home sweet home - with my new babies!

Efter en lidt for lang tur på de tyske motorveje, landede vi endelig hjemme igen. Det er skønt at være hjemme i DK, men det er altså også dejligt at være "hjemme" i hjemmet :D Det har været nogle fantastiske uger i DK - måske den bedste sommerferie...
Heldigvis har både kæresten og jeg tid til at nyde hinanden lidt endnu, inden det igen går løs med studie og arbejde. Bl.a. tager vi på en lille mini-mini-honeymoon ;) Men mere om det senere.

Dagen i dag er indtil videre blevet brug på at pakke ud og vaske tøj. Jeg er normalt typen, der godt kan have en kuffert stående i flere måneder, men de tider er slut, haha. Desuden har vi fået så mange fantastiske bryllupsgaver, at jeg altså blev nødt til at pakke dem ud og finde plads til dem (et større projekt!).

Én af gaverne er denne fantastiske Kenwood Major køkkenmaskine


Jeg eeelsker den!! Har virkelig ønsket mig den i lang tid, og manden kunne heldigvis godt se det fede i at skrive den på ønskesedlen :)

Vi fik også denne Jamie Oliver Tefal bordgrill


Den er allerede blevet prøvekørt her til frokost - det blev til nogle lækre toasts! Er ret vild med at pladerne kan tages af og vaskes i opvaskemaskinen. Glæder mig til at få den brugt noget mere!


I aften er vi inviteret over til vores gode venner, som bor lige rundt om hjørnet. De kunne desværre ikke deltage i brylluppet, så glæder mig til at fortælle dem alt om det :)

Ingen kommentarer: