mandag den 30. august 2010

Næste køb

I denne uge bliver maleren endelig færdig! Det har han i hvert fald bare at blive! Har ham mistænkt for at trække tiden ud...hmmm! Nå, men det betyder, at vi endelig kan få de sidste indretningsdetaljer på plads :D Okay, det er jo nok ikke de sidste, meeen så er jeg tæt på at være tilfreds. Derfor går turen til Ikea senere i denne uge - og besøget er nøje planlagt. Jeg skal bl.a. se på følgende items:

Ih det bliver så fantastisk! Jeg er næsten (altså næsten) ked af, at jeg ikke skal være hjemme og nyde det i weekenden :D Har lyst til at rende rundt og nusse med de sidste ting. Vi holder efter-bryllupsfest d. 10., så til den tid må her gerne være fint. Jeg får vist travlt, når jeg kommer hjem fra min KBH-tur - de skal jo også have noget at spise, de gæster!

Ingen kommentarer: