søndag den 29. august 2010

Yesterday

I går var vi inviteret ud til nogle af vores gode venner. Vi droppede diskussion om, hvem der skulle køre og tog i stedet for en tram - hvilket så nok forklarer, hvorfor jeg føler mig liiidt sløj :D Forkølelsen lurer stadig, og den fik det ikke bedre af en ordentlig gang rødvin...ups... Men det var som altid vildt hyggeligt!

Min H&M pakke ankom i går eftermiddags, så jeg kunne jo passende tage min nye tunika på. Jeg er ret vildt med den og synes den er vildt behagelig at have på.

Haha, jeg undskylder det lidt åndede
udtryk, men manden forstår ikke det der
med outfit billeder :D

I dag er jeg ikke nået meget længere end til at sidde på sofaen i pyjamas... Vejret er kedeligt, og jeg er som sagt lidt småsløj. Dog har jeg en kaffe-date her i eftermiddag med min veninde J. Vi skal mødes på en af yndlingscaféerne (Bagels & Beans) om et par timer. Inden da skal jeg i tøjet og gøre lidt rent i soveværelset (maleren har griset), så jeg kan vaske tøj. Desuden skylder jeg vist de gamle et opkald...


Ingen kommentarer: