mandag den 20. september 2010

Troede ikke det var muligt...

...at være mere træt end jeg var i går... Men det lykkedes! Aftenen i går var super hyggelig! Viiildt lækker mad, som jeg ikke fik taget billeder af. Det var en voldsom fin restaurant, og så ser det altså lidt underligt ud at sidde med kameraet fremme :S Der røg også et par glas hvidvin ned, hvilket så gjorde, at jeg ikke kunne falde i søvn - og vågnede kl. 5.... Gaaab!
Nå, men jeg har da været ovre efter frisk frugt, fået spist morgenmad og læst lidt. Senere går turen til uni en lille times tid, og så kan det være, at der bliver tid til en lille lur engang i eftermiddag :)

Lige et hurtigt billede inden jeg tog ud af døren i morges. Burde virkelig få nogle farver på mit tøj... og sætte mit hår anderledes :D


Ingen kommentarer: