fredag den 15. oktober 2010

15. oktober ♥

I dag har jeg været iført dette. Jeg er begyndt at gå meget mere i kjoler og nederdele til hverdag end jeg tidligere har gjort. Jeg har haft en strømpebuks-aversion, som nok stammer fra min barndom, hvor jeg syntes, at de strammede og kradsede. Men nu synes jeg faktisk, at de er super rare. Man kan jo bevæge sig mere end i et par stramme jeans :D
Nå ja, og så er dagen i dag lidt speciel; manden og jeg har nemlig været sammen i 5 år (jaja, den dag lilleprinsen blev født). Dog fejrer vi det ikke, da vi jo er blevet gift siden sidste årsdag, så nu er det bryllupsdagen der tæller (selvom jeg nu godt kunne fejre begge dele, haha). 

2 kommentarer:

Marie B sagde ...

smart outfit du har dig der.. Jeg burde også gå noget mere i nederdel ;)
Tillykke med den oprindelige årsdag
-Marie
http://www.mariebraends.blogspot.com/

Anja sagde ...

Tak tak :D