søndag den 3. oktober 2010

3. oktober og 22 grader

To ting som ikke rigtig plejer at høre sammen. Men det gør de altså i dag! Min gode veninde M og jeg har tilbragt et par skønne timer på en café i vores lille hyggelige hood. Med de temperaturer skal man selvfølgelig sidde udenfor.
Nu er jeg dog atter gået indenfor - den står på intens forberedelse til ugens projektoplæg. Jeg skal være færdig om et par timer, så der er tid til at hygge med god mad i aften :) 

Nå, ja og så har jeg fået svar på min forespørgsel vedr. internship... og de vil have mig!! :D Yiiihaaa! Det skal vist lige fejres med et lille glas vin i aften ;)

2 kommentarer:

2300 Happiiiness sagde ...

22 grader?! Jeg er misundelig.

Tillykke med at du fik det internship. Det er virkelig lærerigt sådan et, jeg elskede i hverfald mit :D

Anja sagde ...

Yes, 22 grader ;D

Tusind tak! Jeg satser virkelig også på at lære en masse! Nu skal jeg endelig bruge det jeg har lært - og finde ud af at det ikke er nok, haha :D