tirsdag den 5. oktober 2010

Tempted

Ja, og jeg havde faktisk allerede fyldt en virtuel kurv... I dag dumpede 10 procents rabatkoden til H&M ind ad døren, og der var ikke ret langt fra tanke til handling. Meeen så tænkte jeg mig lige om og spurgte mig selv om, jeg ikke hellere ville have den cardi, jeg fandt i går. For godt nok kunne jeg få maaange ting i H&M for cardi'ens pris, men jeg ville jo ikke have købt noget, hvis det ikke var for den kode! Så hurra for det, og så må jeg lige over og røre ved den cardi i butikken igen i morgen :D
Har knoklet hele dagen med diverse ting, som skal afleveres i morgen. Nu står den på noteskrivning til de to oplæg - og efter det lidt velfortjent afslapning på sofaen. For jeg kunne da egentlig også godt tænke mig at blive rask til i morgen :S

Ingen kommentarer: