fredag den 17. december 2010

Frokost

Om lidt får vi besøg af en sød pige, hendes kæreste og datter. Vores mænd skal møde hinanden for første gang - uuuh ;) I går fik jeg bakset et par tærter sammen, så maden er rimelig nem. Jeg skulle nemlig lige ned på uni her til formiddag til et meget spændende møde, så jeg havde ikke al tid i verden. Det tog så lige en milliard år pga. møgvejret :S Pga. det møgvejr kører vi også allerede omkring midnat, når manden kommer hjem fra job. Så det ville være fint, hvis jeg kunne få en morfar engang senere. 
 Tærte m/laks og spinat
Tærte m/skinke og porrer

2 kommentarer:

Det Stormske Køkken sagde ...

Uhm, giver du en opskrift på tærten laks og spinat? Det ser lækkert ud!

Anja sagde ...

Det kan du tro :) Den er super nem!

Jeg købte færdig tærtedej ;)

450g frossen hakket spinat
200g røget laks i strimler
6 æg
½dl fløde
salt
peber

Spinaten blev optøet og hældt ovenpå tærtebunden sammen med laksen. Æg piskes med fløde, salt og peber. Hældes over tærten.

Vil tro jeg gav den cirka 45 minutter ved 175 grader :)