fredag den 4. februar 2011

En lille luksus

Jeg er lige kommet hjem fra arbejde, om lidt gaar turen videre til fødselsdag hos min gode veninde og næsten-nabo, M. Det bliver en stille og rolig middag bare os fire - og så er hun jo trods alt gravid ;) Det passer mig meget fint, selvom egentlig craver drinks i lede stroemme... Meeen jeg skal jo op og lege tidligt i morgen. Gab.
Overskriften hentyder til den lille pause jeg holder nu - tilføjet en kop Numi the og god chokolade. Jeg bestilte lidt forskelligt Numi the online forleden, og jeg må sige, at jeg er vild med det! Så det er min lille luksus ;)

3 kommentarer:

Line sagde ...

Det lyder også som en lækker the-kombi. Med chokoladen ser også lækker ud.

Kathrine sagde ...

Ser lækkert ud med te og chokolade! Rigtig god weekend til dig :-)

Anja sagde ...

Jeg håber, at I også har haft en god weekend :)