fredag den 18. februar 2011

Hygge-weekend

Okay, der går måske lige et par timer inden der er weekend... Men jeg har en masse skønne ting at se frem til! Manden er ude og spille i aften, så jeg får besøg af min gode veninde og næsten-nabo. Så skal der hygges med lækker mad, dessert og en god film. I morgen har manden fri hele dagen (det er er virkelig lang tid siden!), så der skal hygges med hjemmelavet brunch (a la den på billedet), en tur i Ikea, en gåtur, lækker aftensmad og måske en lille film. Søndag er store bagedag - fryseren skal fyldes op! Der skal bages madpakkeboller, rugbrød og fastelavnsboller. 
Aaah, den weekend er velkommen :D

3 kommentarer:

MichelleHardingMadsen sagde ...

Orgh det lyder bare som en hyggelig weekend.

Ville lige høre ang dit nye tørklæde (halvt leo halvt zebra) om du har købt det i Dk eller i Holland?
Ville så gerne eje det, men de havde det ikke i min H&M, da jeg var deroppe i dag :-(

Anja sagde ...

Jeg har koebt det i Holland :) Jeg taenkte faktisk ogsaa, at det var et rigtig Chelle-toerklaede ;)

MichelleHardingMadsen sagde ...

Ok - he he hvor skægt. Synes også det er super smart, så jeg håber, det kommer i min H&M :-)