lørdag den 30. april 2011

Food Habits

Jeg har lovet manden at hjælpe ham med at tabe sig. Han er ikke overvægtig, men han vil gerne af med de der love handles, som min mad nok er skyld i, haha. Og så var der vist noget med et væddemål om at have en six pack inden USA turen :D Den må han vist klare i fitness ;) Jeg skal ikke tabe mig, men jeg  vil spise det samme som ham (og så bare spise chokolade i smug, hehe). 
Stærkt inspireret af hende her har jeg besluttet at ændre lidt på vores madvaner - ikke sådan voldsomt, men bare så vi tænker lidt mere over, hvad vi propper i munden. Altså der skal stadig være plads til is og kager  ;)
Vi startede morgenen med en portion kvark med banan, dadler, mandler, blåbær og kanel. Jeg kogte også lige et æg, da jeg ikke var sikker på, at vi ville blive mætte. Men det tror jeg nu nok, at vi var blevet. 

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Sunde(ere) spisevaner skader jo aldrig, om man skal tabe sig eller ej :-)

Godt ser det i hvert fald ud!

KH
Birthe

Anja sagde ...

Det har du ret i, Birthe! :) Og tak ;)

KH