fredag den 17. juni 2011

When someone cares

Jeg var nødt til at tage en rigtig træls beslutning i går ang. noget job efter sommeren. Det var rigtig svært for mig, fordi jeg faktisk rigtig gerne ville, men pga. flere ting, måtte jeg sige nej. Jeg har altid været meget involveret i mit studie og hjulpet med rigtig mange ting og har derfor haft et rigtig godt samarbejde med flere af mine undervisere - hvilket førte til et jobtilbud. Og nu stod jeg så i en situation, hvor jeg skulle vælge mellem, hvad hjertet sagde og hvad fornuften sagde. Fornuften vandt, og jeg måtte skuffe nogen, som jeg holder af - hvilket var lidt for meget for mig i går (måske er det efter-bachelor-emotions, haha). 
I dag da jeg kom hjem, stod der så denne fine buket med et lille kort ved, hvor de skrev, at de virkelig respekterer min beslutning... Ja okay, så fik jeg så pandaøjne igen :) 

5 kommentarer:

Kathrine sagde ...

Smuk buket! Det er altid dejligt at få :)

Håber du har taget den rigtige beslutning, det er jeg sikker på du har! God weekend :D

Anja sagde ...

Det er jeg også sikker på, at jeg har :)
Tusind tak og i lige måde :D

Anonym sagde ...

Godt du fulgte din mavefornemmelse og lyttede til dig selv - og sikke en flot buket! :-)

KH
Birthe

marjon sagde ...

Ahhh that's so sweet! Good for you. (told you there were going to be post-thesis emotions ;p)

Anja sagde ...

Birthe: Ja, det er man jo nødt til nogle gange :) KH

Marjon: Yeah, they're the best ;) Don't know what to do about those emotions haha