onsdag den 21. september 2011

Late night dinner

Jeg prioriterede kaffe og venindesnak over aftensmad, inden jeg skulle afsted til en aftale om at sidde hårmodel. Det betød, at jeg var meget sulten, da jeg kom hjem klokken halv ti! Heldigvis havde jeg en pose blandet grønt i køleskabet, som bare skulle vendes med nudler, diverse krydderier og saucer samt æggemasse - easy! 
Håret blev meget kort, men jeg er ret glad for det. Det må der lige komme et billede af på et andet tidspunkt ;)
Jeg suser rundt disse dage for at færdiggøre nogle småprojekter, inden jeg begynder på job på mandag. I morgen står den dog på hygge og fejring med min skønne mand - sidste hverdag i meeeget lang tid ;)

5 kommentarer:

Line Veiss sagde ...

Neej det ser lækkert ud :-)

Trine sagde ...

Glæder mig til at se garnet! :)

Anja sagde ...

Line: Tak! :)

Trine: Jeg skal lige have det til at blive mindre frisøragtigt (de får det altid til at bue så mærkeligt :S), men mon ikke det er noget, som en god nats søvn kan fikse, haha

Kathrine sagde ...

Jeg glæder mig også til at se dit nye hår!

Og maden ser ihvertfald også lækker ud :)

Anja sagde ...

Trine: Nu er det også tilpas ligget på til at jeg vil vise det :P