søndag den 2. oktober 2011

Glamour Day

Blazer fra Mango - bukser fra Zara
Bluse med lynlås i ryggen og cardigan - begge fra Zara
I går var det National Glamour Day i Holland, hvilket betyder, at hvis man viser denne måneds udgave af magasinet Glamour, så får man 20% rabat på alle køb i en lang række butikker.
Min gode veninde og næsten-nabo M, havde fået sin bedre halvdel til at passe lillefisen, og så kunne damerne ellers komme ud og shoppe. Jeg havde et par ting, som jeg ville gå efter, og jeg kom hjem med det hele. Jeg har længe ledt efter en enkel sort blazer i god kvalitet, og denne fra Mango er perfekt! Nu skal der vist også gå et par uger, inden jeg skal shoppe igen ;) 

2 kommentarer:

Kathrine sagde ...

Fantastiske køb! Gid glamourdag blev indført herhjemme, at spare penge er jo altid skønt :)

Anja sagde ...

Ja, især hvis man alligevel havde udset sig nogle ting :D