lørdag den 29. oktober 2011

Lazy weekend

Jeg indrømmer, at jeg ikke har lavet så meget andet i dag end pandekager til morgenmad og så gå en lang tur med min mand - og jeg har heller ikke tænkt mig at lave andet ;) Jeg er helt drænet for energi og har bare lyst til at sumpe hele dagen. Mine uger går meget hurtigt med det nye arbejde - et arbejde som jeg stadig er glad for, men som jeg ikke kan se mig selv i resten af mit arbejdsliv. Det er fint nok nu, det er godt at få tjent nogle penge og det er fint ikke at have et hul på mit CV. Men jeg er også helt sikker på, at jeg skal have noget, som er mere udfordrende og hvor jeg kan bruge mine "skills". 
Nå, det var bare lidt sumpede lørdagstanker her fra ;) God lørdag derude! 

4 kommentarer:

Kathrine sagde ...

Lyder skønt! Glæder mig endnu mere til pandekager i aften, efter at ha' set dine :)

Og SMUKKE blomster!

Anja sagde ...

Jeg kunne også godt spise en portion mere :P

Marian N. Larsen sagde ...

Lyder som en hyggelig weekend! Hvad er det for en stilling du har nu?

Vi er på den store familie tour de DK i Nordjylland. Det er også hyggeligt!

Anja sagde ...

Jeg er i salgsafdelingen, men er mere til marketing, events - da det jo er det, som har studeret :)

Årh det lyder også hyggeligt med lidt hygge i DK - glæder mig SÅ meget til at komme hjem i december!