tirsdag den 13. marts 2012

Tak ♥

Tusind tak for alle jeres søde kommetarer til mit forrige indlæg. Jeg er helt overvældet :) Jeg glæder mig rigtig meget til dette nye kapitel af vores liv. Jeg tror ikke, at det kommer til at have den store indflydelse på bloggen (altså det har det jo allerede haft, da jeg falder i søvn lige efter arbejde og glemmer at blogge, haha), men selvfølgelig vil jeg dele noget med jer. Så der kommer da billeder af maven og nok også lidt shopping. Men ellers skal jeg jo stadig have noget at spise - måske kommer der endda flere madindlæg pga. sære cravings ;) - og ellers er mit liv jo ikke ret meget anderledes endnu (det er så også løgn, for jeg sover jo halvdelen af det væk for tiden). 

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hov, det er da undsluppet min opmærksomhed med TILLYKKE, kære A. Hvor bliver det fantastisk at følge med i her fra sidelinjen :-)

Kh
Birthe
- og uhm, hvor ser de bolcher lækre ud

Anja sagde ...

Tusind tak søde Birthe! Og jeg glæder mig til at dele det :D

KH A