onsdag den 20. juni 2012

Healthy cravings

Lige så vel som jeg har haft mindre sunde cravings i graviditeten, så har har jeg også nogle dage, hvor jeg bare skal have masser af frugt og grønt - og i dag var en af de dage. Så kl. 8 stod jeg ved grønthandleren og pegede på lækre sager. Der er i øvrigt kun gamle damer ude og handle ind på det tidspunkt, haha. 
Så morgenmaden blev læsset med en masse frugt, og aftensmaden blev til fisk og forskellige grøntsager i rød karry. Meget simpelt og meget lækkert! Nu er baby glad igen - når han har fået et stort glas kold kakaomælk, that is...

4 kommentarer:

Litzy sagde ...

Ser lækkert ud :)

Anja sagde ...

Tak, Litzy :)

Tine sagde ...

Det er da heldigvis ikke den værste craving at ha'!

Jeg var også helt skudt i wok mad og avocado under min graviditet (og faxe kondi - men det nævner vi ikke:-o)

Anja sagde ...

Haha, jeg vejer jo også op for det med kakaoen - så nævn du bare faxe kondien :D