lørdag den 16. juni 2012

Saturday relaxation

Dagen startede med, at jeg rent faktisk kunne sove længe. Skønt at vågne kl. 6 og så rent faktisk kunne falde i søvn igen. Der er jo noget med, at vi skal sove, inden ham den bette kommer, ik ;) 
Vi kørte til Rotterdam, hvor manden skulle tale med en ven vedr. musik til dennes bryllup. Vennen har en café, så der blev indtaget lækker morgenmad på samme tid. Derefter gik vi bare lidt rundt i byen. Jeg har boet der i halvandet år og kan virkelig savne den! Der er sådan en fed atmosfære og meget lækre caféer og butikker. 
Vel hjemme igen stod den på en god lur til hende den tykke - og derefter ventede der en massage. Jeg fik nemlig et gavekort til en graviditetsmassage i fødselsdagsgave af vores gode venner. Nuj, det var lækkert! Det var skønt bare at ligge og slappe 100% af. Jeg har besluttet miig for, at det skal jeg have mindst én gang mere, inden lilleaben kommer ud ;) 

Ingen kommentarer: