fredag den 20. juli 2012

Luxembourg 2012

Vi kom i det mindste afsted til Luxembourg ;) Lilleaben har det faktisk ret så godt og vokser fint - han har bare ikke særlig meget fostervand. Vi venter derfor på næste vurdering på mandag.  
Så nu tuller manden og jeg lidt rundt i Luxembourg - eller faktisk ligger jeg og flader i vores alt for dejlig hotelseng og lader op til en middag ude - men tidligere gik vi lidt rundt i byen og hyggede på et par caféer. Jeg var her jo også på samme tid sidste år (kan ses her og her), så jeg kender lidt til byen. Sjovt nok skal manden spille på en festival i morgen, som jeg også var til sidste år. Det var dog i silende regn - i år lover de fantastisk vejr ;) 

3 kommentarer:

Line sagde ...

Sikke en skøn mavse! Og hvor er det godt, at I fik lov til en miniferie :-)

Ann sagde ...

Du ser flot ud, fin mave :)

Hvad er historien med de blå får?

Dejligt at I kom på tur, trods alt.

Anja sagde ...

Line: Tusind tak :D Det er skønt at være afsted!

Ann: Mange tak :D Mht. fårene var det en udstilling der var på en plads, men jeg fandt ikke ud af, hvad de skulle symbolisere...