onsdag den 9. januar 2013

Christmas gifts: Jewellery

Okay, det er kun stjerne-ørestikkerne, der er en rigtig julegave, men kunne ligeså godt tage de andre ting med også. 
De små stjerner er fra Pernille Corydon. Havde godt luret lidt på smykkerne inden jul, så jeg blev rigtig glad for gaven! Min begejstring resulterede så også i, at jeg købte ringen, da jeg var ude og efter-juleshoppe i Holstebro.
Øreringene er dem, som jeg vandt i Aagaards pakkekalender. De var blevet sendt til mine forældre, så det var jo lidt som at få en julegave ;) Jeg har allerede brugt dem et par gange - elsker blandingen af det feminine og det rå. 

8 kommentarer:

Bex sagde ...

Fine smykker!! Og skægt at du har været i Holstebro jo! :-)

Og lille O er bare for lækker!

Anja sagde ...

Manden er jo fra det område, og jeg elsker at shoppe i Holstebro! Har du fået kaffe på Estate? De laver rigtig god kaffe!

Og taaak <3

Bex sagde ...

Nej, jeg ved ikke engang hvad det er?
Men det må da prøves!!
:-)

Anja sagde ...

Virkelig godt kaffested lige ved siden af Nørreport centret :D

KageKonen sagde ...

Er ringen også fra Pernille Corydon? Den er så fin, så jeg har søgt og søgt, men kan ikke finde den nogle steder.

Marianne

Anja sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Anja sagde ...

Hej Marianne

Ja, den er også fra Pernille Corydon. Har heller ikke kunne finde den online - og fik også den sidste i butikken...

KageKonen sagde ...

Pokkers!! Den er så flot. Heldige dig :) - og tak for svar