onsdag den 3. april 2013

It's magi...

Nogen ødelagde min foodprocessor i sidste uge og lovede mig samtidig en ny ligeså snart jeg havde et job. Haha, det havde jeg så et par dage efter ;) Så der var nogen, der skulle ud og købe en ny. Det var vist kun til min fordel, for nu står denne lækre sag i mit køkken - eller det gør den ikke, for jeg skal have fundet plads til den (jeg anede ikke, at den kom med ekstra bagage!) Der var et godt tilbud, så juiceren kom med gratis. 
Nu skal der hakkes, juices og rives... Er der nogen, der har erfaring med Magimix? Og helst god erfaring, nu hvor den er flyttet ind, ik' :D 

6 kommentarer:

Vibeke sagde ...

Har ingen erfaring desværre. Den ser toplækker ud. Her hos os er der også NOGEN der lidt for tit får ødelagt et lækkert fad el lign... grrr
Kh V

Maj sagde ...

Nøj hvor er den bare fin!! Og kunne se på Instagram at juiceren allerede er taget i brug ;)

Tillykke med det nye job, hvor er det bare fantastisk for dig! Håber sq det går lige så hurtigt for mig, når jeg er tilbage fra Barselsland!

- Maj :D

Marian N. Larsen sagde ...

OHHH Sikke sej den er. Den skal du nok blive SÅ glad for... god fornøjelse!

Anonym sagde ...

Sådan en fætter drømmer jeg også om at få en dag...

Anja sagde ...

Vibeke: Ååårh, og det er bare altid de lækre sager ik - f.eks. aldrig noget fra Ikea! ;)

Maj: Ja, den er fab til at juice :D
Tak tak! Jeg var vist også lidt heldig...det håber jeg også at du er. Det er virkelig en møgtid at søge job i!

Marian: Taaak - ææælsker den allerede lidt. Meget.

Taburetten: Den er også virkelig lækker! Kan i hvert fald anbefales :)

Sandra sagde ...

Har desværre heller ingen erfaring. Men glæder mig til at høre om dine med dette fantastiske nye legetøj!

Kh. Sandra
http://sandrasblog.dk