fredag den 24. maj 2013

Finally!

Endelig fik jeg en ny laptop! Det med at læse blogs og surfe via mobilen blev bare lige en tand for træls, så jeg fandt ud af, hvilken én jeg ville have (skulle jo bare vælge, da det var min fødselsdagsgave), og i dag landede den så. Nu skal jeg så bare lige have læst op på en halv milliard blogindlæg...
Jeg har fri i dag (har én ugentlig fridag) og havde alle mulige rare planer, men lille O er blevet syg (igen igen igen - forbandede daycare!), så udover en kort brunch date med min kære mand i formiddags, står den bare på sofahygge, spisning af kiks og en masse søvn. Måske man også kunne få gjort noget ved alt det rod i huset... Jeg tror aldrig vi har rodet SÅ meget før. Det er virkelig pinligt. I det hele taget er det blevet slemt efter at O er kommet :S Jeg ønsker mig mere plads at rode på! Eller flere skabe som jeg kan gemme ting i...

4 kommentarer:

Mit element sagde ...

velkommen tilbage, - og god weekend! Håber lille O snart bliver rask igen ;)

Hilsen
// CUPCAKE-STYLISTEN //

Anja sagde ...

Mange tak Riks og god weekend til dig også :D

Kathrine sagde ...

Tillykke med den "lille ny" og velkommen tilbage :)

Håber snart den lille mand er rask.. Indtil da synes jeg du skal hygge dig og glemme alt om rod, det må man altså godt ;)

Anja sagde ...

Tak søde Trine :D

Det gjorde jeg også - og gør det samme i dag ;)