søndag den 12. maj 2013

Magasin*


Jeg må indrømme, at jeg har meget svært ved at finde tøj til O her i Holland. De "normale" forretninger rammer bare slet ikke min smag. Ofte er det mærkelige farvesammensætninger - eller har en eller andet mærkelig tekst på. Det er faktisk det samme problem jeg har med tøj til min selv. Så hvis jeg køber tøj til ham her, bliver det som oftest bestilt fra danske hjemmesider. Det er også ret fedt, at han så ikke render rundt i det samme tøj, som alle de andre. Og han er jo dansker, så det passer da perfekt at rende rundt i en stribet trøje med en viking på! Selvom vi pt. ikke har glæde af tøjet i så lang tid af gangen inden det ryger i vaskemaskinen.
Jeg er egentlig ved at gå væk fra de alt for multifarvede ting til ham, men noget farve kommer der stadig ind i garderoben. Blandt andet skal jeg snart have fat i noget regntøj til ham, og der tænker jeg faktisk på dette fra Danefæ ... Jeg kunne også sagtens se ham i denne jakke til vinter:
Dog blev hans vinterjakke fikset ved noget udsalg her for nogle måneder siden.   
Måske man lige skulle et smut forbi en Magasin engang i sommerferien - ellers er jeg jo også ret god til at klikke ting hjem til mine forældre ;)  

*Dette indlæg er sponsoreret 

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jeg køber også tit mit børnetøj i Magasin. Synes, at deres udvalg er rigtigt godt :)

Anja sagde ...

Det er dejligt at høre :)