tirsdag den 13. august 2013

Summer

Vi landede i det hollandske natten til mandag efter en hel fantastisk ferie! Det var tre år siden vi sidst havde en lang sommerferie i Danmark, så det var virkelig tiltrængt. Vi har fået hygget med begge familier, spist god mad, drukket alt for meget vin, samt været på en lille kærestetur til Hamburg. 
Jeg lever stadig i min lille ferieboble og har ikke rigtig fattet, at jeg er begyndt på job igen. Det føles som en slags jetlag, haha. Men jeg udnytter, at min mand har fri fra undervisning og derfor kan hente lille O - så der knokles igennem med lange arbejdsdage, så jeg kan få en lang weekend mine to dejligste  

2 kommentarer:

Mit element sagde ...

Nurhhh hvor er han sød med de 2 små tænder :)

// Rikke //

Anja sagde ...

Årh tak, søde Rikke :D Han har faktisk fem i overmunden også, men dem viser han ikke så gerne, haha.