fredag den 18. oktober 2013

Play!

Efter fire dage med travlt på jobbet, har jeg i dag haft min ugentlige fridag med O. Han havde meget krudt, der skulle brændes af, for det havde vist været en lidt kedelig far-dag i går. Min kære mand var småsyg, så der var ikke lige energi til de vilde ting. Så i dag tog lille O og jeg først på café med en tidligere kollega og derefter på legeplads. Det var et hit! Selvom han ingen situationsfornemmelse har og vader direkte ind i børn, der gynger ;)
O og jeg er alene helt til mandag aften, så vi har planlagt et par playdates her i weekenden :) 
O and I spent some time at the playgroud today. He has absolutely no fear! So I had to be quick ;)

2 kommentarer:

Maj sagde ...

Arj seriøst Anja - hvor nuttet har O lige lov at være!!! Shit mand... Elsker bare den hue, han ligner en spilopmager, gør han ;) ;)

- Maj :D

Anja sagde ...

Haha, hvor er du sød!:D Han skal være glad for at han er nuttet pt - vi har besøg af tandheksen :/ ;)