søndag den 6. oktober 2013

Smooooooothie!

Årh, jeg elsker søndags morgener! Jeg er ellers ikke stor fan af søndage, men det er først fra omkring kl. 13, haha. Så er jeg ligesom allerede på vej på arbejde igen mentalt ;)
Men det er fab at have god tid til at hygge med morgenmad - både til at gøre lidt ekstra ud af den, men også til at nyde den. Denne søndag kom der udover boller, pålæg, yoghurt og latte - også en smoothie på bordet. Det er der som sådan ikke noget specielt ved, men jeg lavede denne på mandelmælk, hvilket jeg ikke har prøvet før. Vores lokale supermarked har for nylig fået et stort udvalg af mælk, og jeg vil gerne have, at lille O får en masse forskelligt. Og denne var i hvert fald et hit hos ham :)
Hvad sker der i øvrigt lige for, at det ligner, at han har været oppe og slås, haha. Den der gå-verden gør lidt ondt. 

I love Sunday mornings! The rest of the day not so much, as I am mentally preparing for work, haha. Well, we started this day with a berry-banana-almond-milk smoothie. It was really good! And O also liked it.  

Ingen kommentarer: