mandag den 4. november 2013

Danish treat

For et par uger siden lavede vi denne dejlige lille sag: en flæskestegssandwich. Faktisk tror jeg ikke at jeg nogensinde har smag sådan én før, men jeg bliver altså ikke skræmt af lidt gris i en bolle ;) Så vi stegte en hel flæskesteg til os selv, muhaha! Jeg lavede en dressing, som jeg nu overhovedet ikke kan finde opskriften på, hvilket er virkelig ærgerligt, for den var rigtig god! Nå, men jeg havde altså en idé om at jeg ikke skulle have sovs i min, ik'... Ahem... Næste gang ryger den i en dyb tallerken! 

We made this pork roast sandwich a couple of weeks ago. It was sooo good! I thought I could do without the gravy... I was so wrong! ;)

4 kommentarer:

Katrine sagde ...

Øøøøøhm jeg ku gåååååt :P

Mit element sagde ...

må indrømme at jeg heller aldrig har smagt sådan en 'svend' :)
- men den er på "listen" efter dit indlæg.

// Rikke //

Anja sagde ...

Katrine: Hahaha, why am I not surprised :P

Rikke: Det er sådan jeg har det med pulled pork! Og den har stået på listen i laaang tid ;)

A + K = ♥ sagde ...

Føj for satans, det ser alt for lækkert ud :D

- Anne