mandag den 2. december 2013

Coffee workshop

I torsdags mødtes jeg med en god veninde til kaffe workshop efter arbejde. Jeg sagde jo, at jeg ville melde mig til Lola's workshop, og det gjorde jeg så. Bum! Det går ellers ikke så godt med at få gjort alle de ting jeg gerne vil lige pt, haha. 
Nå, men vi drak en masse kaffe, lærte en masse tricks, fik små historier, spiste kage, lavede espresso, kreerede latte "art" og bryggede slow coffee. Ej, men det var simpelthen så hyggeligt! Og så vi en pose med lækre bønner med hjem. Så nu skal julemanden bare lige opfylde mit allerstørste ønske om en espressomaskine ;) Desuden var det så fedt at møde en rigtig kaffenørd! Tænk at gå SÅ meget op i kaffe. Det er sgu for sejt! 

Last week I went to the coffee workshop at Lola's with a good friend. We had lots of coffee, got all the insider tips, had cake, made espresso, created the prettiest latte "art" and made slow coffee. It was really inspiring to meet a real coffee nerd. It made me feel like being even more weird about my coffee from now on, haha ;) 

Ingen kommentarer: