tirsdag den 11. november 2014

Another day in R'dam

Vi løber hurtigt for tiden. Og ikke nok med at arbejdet tager al tiden, så skulle der også lige mases en portion sygdom ind (hos mig og nok mest fordi jeg gik lidt for meget til den i en uge) og en krise i den nærmeste familie. Jeg er træt, fuld af snot i hjernen og mine forældre kommer om to dage. Og her roder helt vildt. Min eneste trøst er at min mor jo alligevel gør rent - lige meget hvor rent jeg har gjort inden. Så jeg lader bare vær' denne gang. 

Nå, men den sidste tid har været fuld af sjove sociale sager - blandt andet endnu en tur til Rotterdam. I forbindelse med jobbet bliver vi ofte inviteret af hoteller, som vil fedte lidt for os. Det er jeg helt ok med! I sidste uge tilbragte vi en dag (og nogen også en nat) på det forholdsvis nye hotel nhow. Hotellet ligger lige ved siden af Erasmusbroen og har den smukkeste udsigt over Rotterdam. Indretningen er rå og warehouse-agtigt. På 40. etage er der det lækreste store lokale, som ville være perfekt til en bryllupsfest. Jeg ku' godt. Igen. 
Der er tænkt på selv den mindste detalje, da designeren havde en meget klar idé om, hvordan det skulle se ud (ok, han er vist lidt skør og sender i følge rygterne assistenter afsted for at tjekke om der er flyttet på tingene). 
Vi fik morgenmad og frokost på hotellet - vildt lækre buffeter og meget atypisk hotelmad. Og senere de lækreste cocktails i baren. En bar som jeg i øvrigt har lokket en veninde med på i næste uge. For de der special mojitos skal jeg altså have nogle flere af. 
Hvis I er på de rotterdamske kanter, kan jeg klar anbefale nhow! Og så skal man også lige unde sig selv en middag på Hotel New York...

1 kommentar:

Mit element sagde ...

jeg står allerede nede ved toget og tripper for at komme til Rotterdam, hihi :-)

Det er da et lækkert hotel, lige ud til vandet! Hvis/når du kommer til KBH skal du prøve BellaSky hotellet ved Bellacentret...det er sjovt pga højden, den internationale atmosfærde og så ka man spotte fly ude fra Kastrup Lufthavn.

//Rikke //
Mit element