tirsdag den 21. juni 2011

Veggie wok

Egentlig havde jeg planer om at lave koldskål til aftensmad, men jeg havde helt vildt lyst til en omgang nudler. Efter et smut i supermarkedet fik bakset dette sammen. Her i Holland kan man købe alle mulige friske grøntsagsblandinger til wok og andre retter. Ja, faktisk kan man købe alle grøntsager forberedte. Så snakker vi revne gulerødder, hakkede løg, osv.:S Det er dog lige dovent nok til mig, haha (Hollænderne er i det hele taget meget til nemme løsninger). Men de forskellige wokblandinger er jeg ret stor fan af - specielt de dage hvor de skal gå lidt hurtigt.  

6 kommentarer:

Kathrine sagde ...

Ser godt ud! Og lyder skønt at der er nemme løsninger, hvis bare de er sunde er jeg ihvertfald fan :D

Anja sagde ...

Tak :D Ja, der er heldigvis et godt mix af sunde og knap så sunde løsninger.

Unknown sagde ...

Mmmm... Det ser helt vildt lækkert ud!

Christina Bugge sagde ...

Sikke en fin blog, du har :)
Har tilmeldt mig som fast læser.

Stina
www.bestrongberry.blogspot.com

Marian N. Larsen sagde ...

Frosne grøntsager kan sagtens måle sig med friske i forhold til indhold af vitaminer, der netop bliver bevaret fordi man fryser grøntsagerne lige efter høsten. Så det er sgu smart sundhed! Sjovt nok wokkede jeg også lige sådan en ret sammen i søndags fordi køleskabet var tomt efter 3 uger på farten!

Wok-mad rocks!

Anja sagde ...

En sund mor: Mange tak! :)

Stina: Tusind tak og velkommen til! :)

Marian: Nårh, jeg glemte at sige, at de ikke er frosne ;) Men ja, wok-mad rocks :D