torsdag den 23. juni 2011

Waiting

De første fik bachelor feedback allerede i går... Nøj, jeg fik tjekket email ret så mange gange efter det! I dag snakkede jeg dog med min vejleder, og jeg må vente til i morgen med feedback. Så ved jeg da i det mindste, at det ikke nytter noget at opdatere email dagen lang ;) Men jeg er voldsom rastløs - vil bare vide det nu! 
Jeg startede dagen på uni med et oplæg for de kommende 3. års elever. Og derefter kaffe med en skøn veninde, som jeg ikke har set siden januar. Hun er i praktik i udlandet - og havde i øvrigt en pose goodies med til mig. Hun arbejder nemlig et meget interssant sted ;) Men mere om det senere. Back to work, no waiting, just work...

2 kommentarer:

Kath sagde ...

UUuh det må være nervepirrende at vente sådan! :o Held og lykke!!

/Kath
geticecubes.blogspot.com

Anja sagde ...

Det er meget nervepirrende! Mange tak :D