fredag den 9. september 2011

Nogle gange...

...skejer jeg altså ud, når det kommer til morgenmaden ;) Egentlig fungerer min krop bedst, hvis jeg sørger for at få en masse proteiner om morgenen (som her og her). Men i går havde min veninde hentet croissanter hos bageren - og det siger jeg altså ikke nej til. Det er jo kun torsdag én gang om ugen...
I dag står der jobsøgning, indkøb og hygge på programmet. I aften smutter vi over til vores gode venner og næsten-naboer med noget mad. Min veninde fik nemlig et gavekort til en omgang "take away a la mig" i den pakkekalender, som jeg lavede til hende sidste jul - heldigvis må vi godt blive og spise med, haha ;) Den pakkekalender omtaler hun i øvrigt, som den bedste gave hun nogensinde har fået ♥ Dét varmer altså!

2 kommentarer:

Kathrine sagde ...

Det er da også en super god idé at give take-away a la dig :)

God weekend og fredag til dig!

Anja sagde ...

Det var i hvert fald en billig gave haha - og noget som jeg jo alligevel ville lave ;)

Tusind tak og i lige måde!