fredag den 16. september 2011

Relaxation

Forleden kom min mand på den geniale idé at tage en tur i spa i dag. Det er noget, vi prøver at gøre 2-3 gange om året - for at geare helt ned. Normalt har vi gjort det efter en travlt eksamensperiode eller en periode hvor manden har spillet meget. 
Så bruger vi ellers nogle timer på bare at flade i de forskellige bade og saunaer. Jeg er især vild med saltvandsbadet - min psoriasis hader det, muhaha. Hvis det skal være ekstra luksus, så bestiller vi en behandling i form af massage eller hammam. I dag nøjes vi med badene og saunaerne - som der også er rigtig mange af. Vi afslutter besøget med en lækker middag. Aah, jeg kommer til at sove godt ;)
Billederne er lidt ringe, men jeg kan jo af gode grunde ikke selv tage billeder dér - folk er jo nøgne ;) 

5 kommentarer:

Kathrine sagde ...

Øøøj hvor lyder det SKØNT! Rigtig god fornøjelse søde :D

Anja sagde ...

Tak søde Trine :D Det bliver så lækkert med noget afslapning!

Marian N. Larsen sagde ...

jeg er også stor fan af spa og afslapning! Især af saunagus - har du prøvet det?

I Herning er der kommet et lækkert spaområde i DGI Huset som klart kan anbefales hvis nogen er i det vestjyske engang!

God weekend Anja!

Litzy sagde ...

Uhmmm det lyder godt nok lækkert :) Glæder mig til slutningen af denne måned hvor jeg skal på spa-ophold i Polen.

Anja sagde ...

Marian: Nej, det har jeg ikke prøvet - men det har de faktisk også derude, så det må blive næste gang :)
Uh, det i Herning lyder også lækkert - det må jeg hellere prøve næste gang vi er i DK!

Tak, og god weekend til dig også :D

Litzy: Årh det lyder også lækkert med et spaophold - jeg er simpelthen en sucker for sådan noget ;)