lørdag den 17. september 2011

Swags

Tidligere i dag mødtes jeg med en veninde og hendes datter til shopping og kaffe. Jeg har tidligere talt om Kensington, som er en af mine yndlingscaféer i Den Haag (de laver de bedste scones!) Nu har ejerne åbnet endnu en café, som hedder Swags. Konceptet er lidt det samme (dog uden scones) - stemingen er afslappet, ejeren står og synger, køkkenet er inde i caféen og ikke to tallerkener er ens. Maden var som sådan okay, men jeg synes alligevel at denne café manglede et eller andet. Måske noget som gjorde den helt speciel... Jeg kan ikke rigtig se formålet med den. Jeg tror, at jeg vil give den en chance mere senere og så ellers bare holde mig til Kensington :)

3 kommentarer:

Vibeke sagde ...

Mums hvor ser det lækkert ud...:-) sidder næsten og slikker på skærmen over den kage.
Jeg har lige booket et par kærestedage i amsterdam. Glæder mig så meget, har ikke været der før.
Kh V

Anja sagde ...

Hehe :D Ej det lyder vel nok skønt med kærestetid i Amsterdam! Jeg er helt sikker på, at du vil synes om det :) KH

Vibeke sagde ...

Kan næsten heller ikke vente..:-)