tirsdag den 16. oktober 2012

One of the perks...

Ja, jeg er jo gift med en musiker, ik'? Så derfor synes folk, at det er ret sjovt at komme med instrumenter til lilleaben. Indtil den dag han forstår at trykke på knapperne, kan jeg også se det sjove i det ;)
Og apropos musik, så skal jeg seriøst hjem efter mine børnesangbøger, inden ham den bette begynder at opfange, at mor og far ikke kan huske nogen tekster overhovedet og derfor kommer med 100 forskellige freestylede versioner af "Se den lille kattekilling" - f.eks. mors rap-udgave. Eller hvad med fars sang om de to katte, der sad på et bord og led en meget voldsom død... Løsning: "De små synger" (godt nok). 

2 kommentarer:

Maj sagde ...

Hæ hæ... Kan man få en V-log på den der rap-version?

Min ene veninde synes også det er åh så sjovt at skulle ud og købe alt muligt legetøj til Haletudsen med larm og lyd i! Har dog advaret hende - Payback is a B I T C H ;)

- Maj :D

Litzy sagde ...

Uh ja hjemmekomponerede børnesange kan jeg være med på... elsker "du som har tændt millioner af stjerner" men husker desværre ikke teksten så godt