lørdag den 11. januar 2014

Play/coffee

Jeg har jo en ugentlig fridag med O - ligesom farmand også har én. På min fridag er O og jeg begyndt at komme i en legegruppe her i Den Haag. Det fungerer lidt som en café, hvor dit barn så kan lege i sikre omgivelser. Jeg synes, at det er rent win - O får fyret noget krudt af sammen med de andre unger og mor her får drukket kaffe og sludret med en masse nye mennesker. Selvfølgelig skal jeg af og til lige hen og fortælle den lille herre, at det er ret lousy at vælte børn, der mindre end én selv... Nå, men synes altså, at det er et genialt koncept i et land, hvor mødregrupper er en by i Rusland og dagpleje på fuldtid koster en bondegård. 
Tjek forresten lige O's nye frits. Han var ikke blevet klippet siden 1 års fødselsdagen, så han trængte! 

On my day off, O and I try to go to a play group, where they kids can play and the moms can drink coffee and chat - I like that concept ;) 

Ingen kommentarer: