fredag den 10. oktober 2014

Boys boys boys

Et sjældent øjeblik hvor Oskar sidder stille ;) Han er nemlig en lille fyr med krudt i røven. 
Der er kommet en ny dame i Oskars daycare. Jeg ved ikke, om hun tidligere har haft nattevagter eller har arbejdet i en institution med særligt sløve børn, men i hvert fald siger hun HVER gang vi henter at "ja han var da i hvert fald tilstede!" (på hollandsk lyder det særligt provokerende) eller noget lignende. Nu er vi ikke sådan nogle forældre, der tager sådan noget særlig tungt, så vi er begyndt at svare noget a la "det havde jeg også forventet nu, hvor jeg sendte ham afsted" eller "nå, det forstår jeg ikke - derhjemme er han musestille!". Okay det er jo egentlig synd, at hun ikke kan finde ud af at kommunikere, men vi kan bare overhovedet ikke bruge den slags feedback til noget. Så kan jeg SÅ meget bedre lidt hende den søde, der siger "Oskar har en fest - dagen lang" med et stort smil. For livet er sgu en fest - og vi vil i hvert fald gerne være tilstede til den fest ;) 

3 kommentarer:

Anne sagde ...

Ja okay sikke da en kommentar!! Her har vi til gengæld fået at vide at han er lidt forsigtig af sig. Havde vi også fået det at vide hvis det var en pige?!?!

Anja sagde ...

Haha sikke en forskel! Måske skulle O og A lege sammen ;)

Anne sagde ...

Så kunne de påvirke hinanden i lidt god retning ja!!!