mandag den 20. oktober 2014

Amsterdam market

Vi har haft besøg af min nevø siden i onsdags. Og inden jeg giver jer en eller anden forestilling om, at han er en lille 3-årig - og derefter begynder at snakke om, hvordan han mixede drinks til os - så slår jeg lige fast, at han altså er en voksen herre på 18 år. Eller måske ikke sådan rigtig voksen. Men voksen nok. 
Nå, men den her nevø skulle altså have været med toget hjem til Schweiz i lørdags. Det var Deutsche Bahn dog ikke enig i, så jeg lovede min søster, at vi nok skulle give ham lidt mad og et telt indtil i dag. Jeg synes, at det var rimelig fab med ekstra tid! Vi har hygget, spist god mad, drukket lækre drinks og lavet touristy stuff. I går var vi blandt andet på food market i Amsterdam, hvor vi smagte på en masse lækre sager. 
Jeg kan godt anbefale lige at tage et kig her, hvis man planlægger en tur til Amsterdam. De markeder er der flere gange om året, og det er simpelthen så hyggeligt!

3 kommentarer:

Kathrine sagde ...

Hvor hyggeligt! Gad så godt til Amsterdam :-)

Bex sagde ...

Uha, jeg drømmer om en tur til Amsterdam! Måske det snart bliver en realitet, nu må vi se.

Det er så skøn en by, men har kun været der meget kort som 13 årig og 16 årig

Anja sagde ...

Trine: Det er også bare SÅ skøn en by!

Bex: Do it, do it! Så kommer jeg og drikker kaffe ;) Og hvis man planlægger lidt er flybilletterne virkelig billige!