onsdag den 22. oktober 2014

Things kids say 2

Det er virkelig svært at følge med i alt det, der ryger ud af Oskars mund for tiden. Nogen gange tror jeg, at der er nogen der fodrer ham med morsomheder. Man kan jo ikke være SÅ underholdende! 
Vi kan jo starte med de der hæslige gule solbriller. Lige pt. får vi sol i øjnene ved bare den mindste lille lysstråle, der overvejer at kigge på ham. "Mooor, sunne ønne!" siger han og klemmer hele sit lille nuttede ansigt sammen i en grimasse. Ja Oskar, that happens når man glor lige op i en lampe! Men altså så render vi rundt med solbriller på indenfor. Mens vi bygger Lego tog. Forleden tog vi det et skridt videre og havde solbriller på på potten. Og bagefter havde vi solbriller på mens vi sad i mørket og så Bob the Builder. Oskar har bestemt sig for, at det er cool med solbriller på. 
Det var i øvrigt samme aften, hvor jeg spurgte ham om jeg skulle hente noget banan til ham. Ungen svarede så "ja og kage!". Jamen, selvfølge lille solbrille-sultan, mor smækker lige en kage sammen til dig, som du kan få on the side med din banan! 
Oskar - you crack me up. Hver.eneste.dag.  

2 kommentarer:

Tine sagde ...

Der kommer også nogle guldkorn herhjemme for tiden!

Sofia på 3 år kan virkelig få mig til at skraldgrine fordi hun med super seriøs mine kan sige at hun synes vi skal spise chokolade til aftensmad.

Anja sagde ...

Hahaha ja hvorfor ikke :P